.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبات جدید کسر خدمت ویژه فرزندان ایثارگران اعلام شد

ستاد کل نيروهاي مسلح گفت : فرزندان جانبازان جنگ تحميلي عراق عليه ايران به ازاي هر يک درصد جانبازي پدر، 21 روز از خدمت وظيفه آنان کسر مي شود.

سرتيپ دوم پاسدار "موسي کمالي " در گفت و گو با ايرنا افزود : همچنين فرزند رزمندگان دوران جنگ تحميلي نيز به ازاي هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر خواهد شد .
وي در مورد فرزندان اسراي جنگ تحميلي نيز خاطر نشان کرد : فرزندان اين افراد نيز به ازاي هر ماه اسارت 15 روز از زمان خدمت سربازيشان کم مي شود .
مدير مشمولان ستاد کل نيروهاي مسلح ،‌بسيجيان را نيز جزو کسري خدمت ها اعلام کرد و گفت: بسيجيان فعال نيز به ازاي هر سال عضويت در بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، 45 روز تا سه ماه از مدت خدمت سربازي آنان کسر مي شود .
وي تصريح کرد : حداکثر مدت زمان کسري خدمت اين دسته از افراد 9 ماه خواهد بود .
وي ، اين کاهش خدمتي را برابر مصوباتي اعلام کرد که در چند سال اخير از سوي اين ستاد کل نيروهاي مسلح ابلاغ شده است .
به گفته کمالي، تاکنون افراد پس از اعزام به خدمت سربازي ،‌اقدام به گرفتن مدارک در اين رابطه مي کردند که اين امر مشکلاتي را براي ستاد کل نيروهاي مسلح و اين افراد ايجاد مي کرد .
وي در ادامه افزود : بر اساس تصميم هاي اتخاذ شده از سوي ستاد کل نيروهاي مسلح مقرر شدافراد قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به پليس به اضافه 10 مدارک خود را در اين زمينه ارايه کرده و مدت کسري خدمت آنان محاسبه و در پرونده شان درج مي شود .
کمالي ، افراد مشمول اين طرح را بين 150 تا 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مشمولان بايد در مدت زمان مقرر شده از سوي ستاد کل نيروهاي مسلح براي اخذ دفترچه اعزام به خدمت مراجعه و نسبت به محاسبه مدت زمان کسر خدمت اقدام کنند.
وي تاکيد کرد : براي مشمولان غايب تسهيلاتي در نظر گرفته نمي شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی نقدعلیپور 14 دي 1389
سلام، فرزند رزمندگان دوران جنگ تحميلي به ازاي هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر می شود.این قانون تا کی مهلت دارد آیا تمدید می شود یاخیر؟ 14/10/1389


ميثم ابراهيمي 3 بهمن 1389
سلام، فرزند رزمندگان دوران جنگ تحميلي به ازاي هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر می شود.این قانون تا کی مهلت دارد آیا تمدید می شود یاخیر؟
نا شناس 15 بهمن 1389
# سلام، فرزند رزمندگان دوران جنگ تحميلي به ازاي هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر می شود.این قانون تا کی مهلت دارد آیا تمدید می شود یاخیر؟

لطفا در سايت ذكر كنيد
داود شیرزاد 28 فروردين 1390
سلام کی کسر خدمت ایثارگران تمدید می شود لطفا اعلام کنید
وحید 16 بهمن 1390


# سلام، فرزند رزمندگان دوران جنگ تحميلي به ازاي هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر می شود.این قانون تا کی مهلت دارد آیا تمدید می شود یاخیر؟
shahriarshirmohamadi 19 بهمن 1390
سلام درزمان جنگ کسانی که سرباز بوده ولی جبهه نبودند کارشون نگهبانی اسیرا بوده لطفا راهنمایی کنید
سعیدکریمی 27 بهمن 1390
سلام فرزندرزمندگان دوران جنگ تحمیلی به ازای هرماه سابقه جبهه18روزازخدمتشان کسرمیشودپدرم17ماه توجبهه بوده ولی5ماه کسری بهم دادن
نا شناس 28 مهر 1391
من 34ماه جبهه دارد ایا فرزندم معاف میشود
سعید 6 تير 1392
با سلام.پدرم 3 ماه جبهه بوده 18 ماه سربازیشم جزء جبهه محاسبه شده که مجموعا 21 ماه میشود و با ابن حساب تقریبا 1 سال کسری تعلق میگیرد اگر کمتر از این تعلق دادند این خلاف قانونه و من باید چه کار بکنم حقم پایمال نشه؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.